Μενού
Αρχική / Εγκυκλοπαίδεια / Είπαν – Εγραψαν (Σελίδα 58)

Είπαν – Εγραψαν

Σύντομες φράσεις – λογοπαίγνια και σοφές κουβέντες που ειπώθηκαν ή γράφτηκαν από διάφορα πρόσωπα , γνωστά ή άγνωστα , Έλληνες ή ξένους , εν ζωή ή μακαρίτες. Διαβάστε και ανακαλύψετε πως η «γλώσσα» μπορεί να αποκτήσει τόσο νόημα μέσα σε λίγες λέξεις.

Cohen

Ένας ορισμός μπορεί να είναι χρήσιμος ή άχρηστος. Και μπορεί να είναι τόσο αληθινός ή τόσο ψεύτικος όσο μια μεγάλη πρωτοχρονιάτικη απόφαση ή ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Στην πραγματικότητα, η χρησιμότητα κάθε ορισμού βρίσκεται στην οροθέτηση που επιτυγχάνεται μέσα από αυτόν. …

Συνέχεια »

Donald Rumsfeld

Η απουσία στοιχείων δεν αποτελεί στοιχείο απουσίας . (Απάντηση του Αμερικανού υπουργού αμύνης στην ερώτηση αν υπάρχουν στοιχεία κατά του Ιράκ για όσα του καταμαρτυρούν οι ΗΠΑ που ετοιμάζουν εισβολή τον Οκτώβριο.)

Συνέχεια »

Ροζέ Μαρτέν ντυ Γκαρ

Σ’ αυτόν τον αιώνα, όπου όλοι “πιστεύουν” και “διακηρύσσουν”, θα ήταν ίσως χρήσιμο να υπάρχουν και μερικοί που “διστάζουν”, “αμφιβάλλουν” και “διατυπώνουν ερωτήματα” – ανεξάρτητα πνεύματα που αποφεύγουν τη γοητεία των φανατικών ιδεολογιών και που μόνιμη φροντίδα τους είναι η …

Συνέχεια »

Σαν Σου

Όποιος μου φέρεται καλά γίνεται ηγέτης μου. Όποιος μου φέρεται σκληρά (αδιαφορεί για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητές μου) γίνεται εχθρός μου.

Συνέχεια »

Μπέρτραντ Ράσελ

Οι άνθρωποι διαπράττουν μάλιστα στην ασέβεια να αποδίδουν παρόμοια πάθη (με τα δικά τους) και στη θεότητα, την οποία φαντάζονται διψασμένη για συνεχείς επαίνους.

Συνέχεια »

Σωκράτης

Να παντρευτείς οπωσδήποτε. Αν αποκτήσεις καλή γυναίκα θα ζήσεις ευτυχισμένος. Αν πάλι έχεις κακή γυναίκα, θα γίνεις φιλόσοφος και αυτό είναι πολύ καλό για κάθε άνθρωπο.

Συνέχεια »

Eric Raymond

Ξανά και ξανά η ανθρωπότητα ανακαλύπτει ότι ο συγκεντρωτικός τρόπος διοίκησης δεν λειτουργεί. Κάποια στιγμή το μέγεθος και η πολυπλοκότητα κάθε δραστηριότητας αυξάνονται τόσο που συναντούμε και πάλι μπροστά μας την ανάγκη για απλότητα και κατανομή αρμοδιοτήτων.

Συνέχεια »

Jon Katz

Στόχος των μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι να κερδίζουν χρήματα. Αυτό και μόνο αυτό λοιπόν καθορίζει τι επιλέγουν για να μας ψυχαγωγήσουν, για ποια πράγματα αποφασίζουν να μας ενημερώνουν και ποια θέματα προτιμούν να αποσιωπούν.

Συνέχεια »