Οι πληροφορίες χάνουν συνεχώς την εγκυρότητά τους μέσω της γραφειοκρατίας.
Συνέχεια »Ο πρώτος Νόμος του Jones
Οποίος καταβάλλει σημαντική προσπάθεια για μεγάλο χρονικό διάστημα, δημιουργεί εμπόδια ευθέως ανάλογα της προσπάθειάς του.
Συνέχεια »Ο Νόμος του Rusk για την Εξουσιοδότηση
Η εξουσιοδότηση είναι ο καλύτερος τρόπος να μεταβιβάζεις τις ευθύνες σου στους υφισταμένους.
Συνέχεια »Ο Νόμος του Mann (γενικευμένος).
Αν ένας επιστήμονας ανακαλύψει κάποιο δημοσιεύσιμο στοιχείο, το στοιχείο αυτό θα γίνει το επίκεντρο της θεωρίας του. Συνακόλουθο. Η θεωρία του, στη συνέχεια, θα αποτελέσει το επίκεντρο όλης της επιστημονικής σκέψης.
Συνέχεια »Ο κανόνας του Χάρακα
Δεν υπάρχει ευθεία γραμμή.
Συνέχεια »Η θεωρία της Επιλεκτικής Επιτήρησης
Η μοναδική στιγμή της ημέρας που θα ακουμπήσεις την πλάτη σου στην καρέκλα για να ξεκουραστείς, είναι η στιγμή που θα μπει στο γραφείο ο διευθυντής.
Συνέχεια »Ο Νόμος του Grelb για τα λάθη
Σε κάθε σειρά υπολογισμών, τα λάθη βρίσκονται πάντα στην αντίθετη πλευρά από αυτήν που άρχισες να διορθώνεις.
Συνέχεια »Ο πρώτος Νόμος του Επιστημονικού Εργαστηρίου
Το καυτό γυαλί έχει ακριβώς την ίδια όψη με το κρύο γυαλί.
Συνέχεια »Το αξίωμα του Roberts
Υπάρχουν μόνο λάθη. Το συνακόλουθο του Lerman στο αξίωμα του Roberts. Τα λάθη του ενός είναι δεδομένα κάποιου άλλου.
Συνέχεια »Ο χρυσός κανόνας των Επιστημόνων του Εργαστηρίου
Όταν δεν ξέρεις τι ακριβώς κάνεις, καν’το με ωραίο τρόπο.
Συνέχεια »Ο πέμπτος Νόμος της Αναξιοπιστίας
Το λανθάνειν ανθρώπινο, αλλά για να τα κάνεις τελείως θάλασσα, χρειάζεσαι υπολογιστή.
Συνέχεια »Ο πρώτος Νόμος της αρνητικής πρόληψης
Θα γλιτώσεις από πολλά προβλήματα, αν κόψεις τις γέφυρες μπροστά σου.
Συνέχεια »Το επιμύθιο του Knagg για το Νόμο του Μέρφυ
Όσο πιο πολύπλοκο και πιο μεγαλεπήβολο το έργο, τόσο μεγαλύτερη και η πιθανότητα αποτυχίας του.
Συνέχεια »Η βασική αρχή των κοινωνιο – οικονομίας
Σ’ένα σύστημα ιεραρχίας, οι μισθοί είναι αντιστρόφως ανάλογοι της δυσκολίας του έργου.
Συνέχεια »Το αξίωμα του Dehay
Οι απλές δουλειές μπορούν πάντα να περιμένουν, γιατί μπορούν να γίνουν αργότερα.
Συνέχεια »Ο Νόμος του Drew για την επαγγελματική πρακτική
Ο πελάτης που πληρώνει τα λιγότερο, είναι αυτός που κάνει τα περισσότερα παράπονα.
Συνέχεια »