Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ.
Κάθε ιστορική επέτειος ενός λαού οφείλει να αποτελεί ένα σημείο αναφοράς, να παράγει την αυτοκριτική : Από πού ξεκινήσαμε, που βρισκόμαστε, και που βαδίζουμε.
Τα θλιβερά αθλητικά, πολιτιστικά και κοινωνικά γεγονότα που συνέπεσαν με την 25η Μαρτίου, ημέρα ανεξαρτησίας, θάρρους και πίστης «Στων Ελλήνων τα Ιερά» είναι άκρως ανησυχητικά και οφείλουν να μας προβληματίσουν, καθώς επηρεάζουν άμεσα την διάπλαση και το μέλλον της Νέας Γενιάς.
Η ήττα της Εθνικής μας Ομάδας Ποδοσφαίρου από την Τουρκία, δικαίως βιώθηκε ως Εθνικός Διασυρμός, διότι εμπεριέχει ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ και ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ προεκτάσεις.
Όταν στα πανώ των δύο χωρών γίνονται επώδυνες αναφορές σε εδαφικές διεκδικήσεις, όπως στην χαμένη Ιωνία, την Κωνσταντινούπολη, τον Διωγμό κ.α., είναι βέβαιο πως ο ποδοσφαιρικός αγώνας εξ’ αρχής ήτανε φορτισμένος με Εθνικό Φανατισμό, αμφοτέρων των συμμετασχόντων.
Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν την διαφορά μεταξύ «Ακραίου Εθνικιστή» και «Πατριώτη».
ΑΚΡΑΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ είναι ο άνθρωπος που δια της φραστικής ή σωματικής βίας, χωρίς λογικά επιχειρήματα και τεκμήρια, χωρίς έμπρακτα σημεία ανωτερότητος, θεωρεί εαυτόν ανώτερο, και υποτιμά τον αντίπαλο (συνάνθρωπο, λαό, ομάδα κλπ καίγοντας σημαίες, κερκίδες κλπ.)
ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ αντιθέτως, είναι αυτός που μέσω διανοίας και πνευματικής ανωτερότητας χτίζει, πραγματοποιεί στόχους, αποτελώντας έτσι λαμπρό παράδειγμα του φυλετικού υλικού (DNA) του λαού του.
Συνεπώς, ο πατριώτης χτίζει, ο ακραίος εθνικιστής γκρεμίζει.
Δυστυχώς, ο ποδοσφαιρικός αγώνας της 24ης Μαρτίου 2007 μεταξύ των δύο χωρών, φανέρωσε κοινωνικές αδυναμίες της Ελλάδος.. Οι ύβρεις των φανατικών Τούρκων απέναντι στη χώρα μας, κρύβουν κάποιες αλήθειες αλλά και Εθνικές μας αδυναμίες, και οφείλουμε να τις μελετήσουμε και να τις διορθώσουμε, προς ώφελος μας.
- ΤΟ ΝΕΟΕΛΗΝΙΚΟΝ ΠΑΡΑΔΟΞΟΝ :
ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Στην σημερινή Ελλάδα δύο θάνατοι αντιστοιχούν σε μία γέννηση, και σε μία δεκαετία το Έθνος μας θα απαρτίζεται 70% από συνταξιούχους, 20% από ενεργούς Έλληνες πολίτες και 10% από παιδιά. (Αν δηλαδή θεωρείτε τον Αντώνη Νικοπολίδη … πουρό, η Εθνική μας του 2015, από τι θα αποτελείται;)
Μισό παιδί αντιστοιχεί σε κάθε νέο ζευγάρι Νεοελλήνων, γιατί –ισχυρίζονται- δεν έχουνε την οικονομική δυνατότητα για την σωστή ανατροφή πολλών παιδιών.
Στα μαγαζιά όμως μπορούνε να τα σπάνε 3 φορές την εβδομάδα, και να καταχρεώνονται στις τράπεζες για χάριν …. μόδας, κοινωνικής εικόνας (public image), και… ανεβασμένης ποιότητας ζωής !!!
Αυτό λοιπόν το … μισό παιδί που αντιστοιχεί στην νεοελληνική οικογένεια με τα 3 αυτοκίνητα, το Jacuzzi και τις πιστωτικές κάρτες, πρέπει να το μορφώσουμε, να του δώσουμε σωστές βάσεις γιατί απαρτίζει την Ελλάδα του μέλλοντος: Τους αυριανούς Πολιτικούς, Διπλωμάτες, Εκπαιδευτικούς, Επαγγελματίες, και Φαντάρους. Τους αυριανούς γονείς που οφείλουν να μεταλαμπαδεύουνε την γνώση στις επόμενες γενιές :
- ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
- Η εκπαίδευση οφείλει να εμπεριέχει το ήθος.
- Η ρίζα της εκπαίδευσης ξεκινάει από το σπίτι, και τις αρχές που δίνονται στα παιδιά.
- Οι καρποί της εκπαίδευσης, τα επιτεύγματα, τα ήθη και η συμπεριφορά των νέων, επηρεάζονται βαθειά από την πολιτεία.
- Η οικογένεια είναι μικρογραφία της κοινωνίας. Συνεπώς, η εξυγίανση ή διάβρωση της πολιτείας, έχει ρίζες στην οικογενειακή υγεία !
Ποιος φταίει που τα παιδιά παρελαύνουνε με άπρεπη ενδυμασία και συμπεριφορά; Ποιος φταίει που δεν γνωρίζουνε τι γιορτάζουμε στις 25 Μαρτίου και στις 28 Οκτωβρίου ; Που γνωρίζουνε κάθε λεπτομέρεια από την ζωή των πλούσιων και διάσημων, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ αγνοούνε την Μικρασιατική καταστροφή, το Έπος του 40, τον Εμφύλιο, τον Ρήγα, τον Κοραή, τον Δραγούμη, τον Ανώνυμο Έλληνα, τον Καποδίστρια, τον Καζαντζάκη, την Πηνελόπη Δέλτα, τον Συκουτρή, τον Καραθεοδωρή, και τόσους άλλους ;
Αν η Παιδεία είναι ανεπαρκής και τα βιβλία ακατάλληλα, η οικογένεια πώς συμβάλλει σε αυτή την άγνοια ; Η έλλειψη παιδείας δεν φανερώνει τελικά και την απομάκρυνση, αδιαφορία των γονιών ;
- ΖΗΤΕΙΤΑΙ : ΠΑΤΡΙΣ – ΘΡΗΣΚΕΙΑ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Στο ευρύτερο κλίμα εκσυγχρονισμού κι αναβάθμισης της Παιδείας, αποφασίστηκαν οι εξής περικοπές:
- Κατάργηση της αναφοράς του Εθνικού Ύμνου στα σχολικά βιβλία.
- Κατάργηση της πρωϊνής προσευχής.
- Κατάργηση της απεικόνισης της Ελληνικής σημαίας από τα βιβλία.
Μήπως όμως τα έχουμε ήδη καταργήσει ως λαός από την καρδιά μας και την καθημερινότητα μας ;
Στην νέα Ελληνική πραγματικότητα έχουμε απλοποιήσει το ζωτικό τρίπτυχο «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια», που για χιλιάδες χρόνια αποτελούσε Ζωογόνο δύναμη στο DNA μας: ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ.
Τα εμφανή σημάδια παρακμής του λαού μας, προστάζουν άμεσες λύσεις κι αλλαγή πλεύσης, αν πρόκειται η Ελλάς να υφίσταται σαν λαός στα χρόνια που θα έρθουνε.
Η πλουσιώτατη Ιστορία μας, τα Ηρωϊκά παραδείγματα αποτελούσανε πάντα ισχυρή δύναμη στην επιβίωση μας : Το φυλετικό μας ασυνείδητο κρατά γερά την γνώση, μα απαιτείται και η ανάλογη ανάφλεξη, το εξωτερικό ερέθισμα που λέγεται ΠΑΙΔΕΙΑ, η επιστροφή στα πιστεύω, τα ιδανικά.
Την προσπάθεια και την δημιουργία, και όχι την διαδικασία :
- ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
- ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΗ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ
- ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ
Ποιος τελικά θα επιβιώσει τις επόμενες δεκαετίες; σε κρίσιμες εποχές της ανθρωπότητας; Ο καλοπερασάκιας, ο εισοδηματίας, ο φαφλατάς, ο δημόσιος υπάλληλος, ο «ωχαδερφιστής»;
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ, μόνο το πνεύμα θα κάνει τον λαό μας να ορθοποδήσει.
Ξύπνα λοιπόν Νεοέλληνα, κι αν θες να γίνεις επαναστάτης μην σπας κερκίδες, μην καις σημαίες, και μην ανεβαίνεις στην μπάρα, θα τσακιστείς !
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ !!!
(asxetos.. asxeto…: συμφωνώ , συμφωνώ , συμφωνώ !!!! )