Μενού
Αρχική / Άρθρα / Ελλας = Φως / Rebranding Greece – Ομιλία του Πέτρου Οικονομίδη

Rebranding Greece – Ομιλία του Πέτρου Οικονομίδη

 Η εικόνα μιας χώρας όπως την βλέπουν οι επισκέπτες, οι επενδυτές και γενικά όλοι οι οικονομικοί παράγοντες από άλλες χώρες αλλά και οι ίδιοι οι κάτοικοι της είναι απόλυτα σημαντική για το μέλλον της. Ακόμη περισσότερο όταν αυτή γίνεται brand το οποίο αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα άυλα περιουσιακά της στοιχεία και το οποίο επηρεάζει άμεσα όλο το πλέγμα των οικονομικών δραστηριοτήτων της.

 Η χώρα μας παραδοσιακά είχε ένα πολύ ισχυρό brand, βασισμένο στην ανυπέρβλητη κληρονομιά των προγόνων της. Το 2009 ήταν στη 14η θέση ως παγκόσμιο brand χώρας και υποχώρησε στην 22η το 2010. Η Ελλάδα σήμερα βρίσκεται σε οριακό σημείο αποδυναμωμένη από την οικονομική κρίση και προσπαθεί να βρει μια νέα ταυτότητα, με την εφαρμογή ενός φιλόδοξου και πολύ σκληρού προγράμματος ανόρθωσης της οικονομίας και αλλαγής της κουλτούρας και των θεσμών που τη διαμόρφωσαν μεταπολιτευτικά.

 Ο Πέτρος Οικονομίδης γεννήθηκε στη Νότιο Αφρική αλλά ζει και δραστηριοποιείται έντονα στην Ελλάδα. Είναι Global Brand and Communications Consultant με σημαντική πορεία στον χώρο της διαφήμισης.

 Mε διεθνή πείρα, έχει εμπνευστεί και δημιουργήσει ορισμένα από τα πιο γνωστά μότο μεγάλων εταιριών (Coca Cola, Apple, Audi, Volkswagen, Heineken, Pepsi-Cola, International Olympic Committee, Seychelles Tourism, Antenna, Sigma, Τράπεζα Κύπρου κ.α.).

 Το 1991 δημιούργησε τη διαφημιστική καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού «Greece chosen by Gods».

 «Η Ελλάδα είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Αλλά δεν είμαστε ένα χρεοκοπημένο έθνος. Είμαστε Έλληνες. Άνθρωποι με την δύναμη να οραματιστούμε. Άνθρωποι με την ευφυΐα να μετατρέψουμε το όραμα σε πραγματικότητα. Οραματιστήκαμε την Δημοκρατία. Οραματιστήκαμε την Ακρόπολη. Τώρα είναι καιρός να οραματιστούμε το Μέλλον.»

Πηγές

Μπορείτε να διαβάσετε όλη την ομιλία του κύριου Οικονομίδη στο προσωπικό του Blog.


Αφήστε μια απάντηση