Μενού

Content Broker

Φορέας ή εταιρία που υπενοικιάζει περιεχόμενο ή πληροφορίες σε τρίτους, οι οποίοι δεν διαθέτουν δικό τους περιεχόμενο. Συνήθως οι μεγάλοι εκδότες είναι Content Brokers. Λέγεται και Content Sindication.
Οπως γράφει και ο Γιώργος Επιτήδειος στο interBIZ “Μέχρι σήμερα ο παραγωγός περιεχομένου και ο διαφημιστής ζούσαν σε δύο διαφορετικούς κόσμους. Ο πρώτος δημιουργούσε το περιεχόμενο, προσελκύοντας το κοινό, ενώ ο δεύτερος προσπαθούσε να «περάσει» στο κοινό αυτό τα μηνύματα που τον ενδιέφεραν. Το Internet όμως απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση όπου η διαφήμιση και το περιεχόμενο συνδέονται πολύ πιο στενά. Σύντομα, κάθε διαφημιζόμενος ή θα δημιουργεί το δικό του άμεσα συνδεδεμένο με τη διαφήμιση περιεχόμενο (π.χ. συνταγές μαγειρικής μόνο για τα προϊόντα της εταιρείας Χ) ή θα νοικιάζει το περιεχόμενο άλλων και θα το «παντρεύει» με το δικό του διαφημιστικό μήνυμα (π.χ. αξιοθέατα και αρχαιολογικοί χώροι της Μυτιλήνης που απέχουν μισή ώρα με το αυτοκίνητο από το ξενοδοχείο Ψ).
Είναι βέβαιο ότι οι διαφημιστικές εταιρείες θα δυσκολευτούν να προσαρμοστούν στο ρόλο του content broker που απαιτεί αυτή η νέα πραγματικότητα του δικτύου.”


Αφήστε μια απάντηση