Ποσοστό χρηστών που, αφού είδαν και πάτησαν μία διαφήμιση, και επισκέφτηκαν το Site του διαφημιζόμενου, τελικά αγόρασαν μία υπηρεσία ή ένα προϊόν. Συνήθως κυμαίνεται στο 1%-5% των επισκεπτών που προέρχονται από μία διαφήμιση. Το Conversion Rate υπολογίζεται από τους διαφημιζόμενους. (Βλέπε επίσης τον όρο CPO.)
To “Conversion Rate” είναι αυτό που προσέχουν – υπολογίζουν περισσότερο οι διαφημιζόμενοι διότι σε τελική ανάλυση οδηγεί σε έσοδα = κέρδος .
Για να το πούμε πιο απλά και asxeta : Σε ένα εμπορικό κατάστημα τα Χριστούγεννα γίνεται μία διαφημιοστική καμπάνια με αφίσες και μεταμφιεσμένους Αγιους Βασίληδες (ο ρόλος του banner) από του περαστικούς (οι επισκέπτες του site που φιλοξενεί το banner) “πείθονται” το 3% από αυτούς να εισέλθουν στο Κατάστημα (το Click Through Rate για την Ιστοσελίδα που έχει το banner) ….. ωραία … εε από αυτούς που εισήλθαν στο κατάστημα (έκαναν κλικ στο banner) … Conversion Rate ονομάζουμε το ποσοστό των επισκεπτών/πελατών που τελικά αγόρασαν κάποιο προιόν από το κατάστημα (εάν είναι 10% τότε σημαίνει ότι από τους 100 περαστικούς / επισκέπτες το 0,3 % από αυτούς τελικά θα αγοράσουν κάποιο προιόν από το Κατάστημα ) .
Conversion Rate
300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - Calculators ● VresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ